Haluatko osallistua Lapin Veikkojen painijaoston toimintaan?

Urheiluseura on paikka, jossa voidaan harrastaa rakasta lajia monella tavalla. Seura voi olla myös ihmiselle yhteisö ja perhe, jonka jäsenten kanssa vietetään aikaa muutenkin vapaa-ajalla ja paikka josta löytyvät parhaat kaverit. Seura tarjoaa paikan toimia itselle merkityksellisten asioiden parissa myös aikuisille.

Toiminnan kehittämisen ja ylläpitämisen kannalta on tärkeää, että seurassa on tarpeeksi aktiivisia toimijoita. Jos sinulla on halua toimia seurassa meillä on sinulle hommia!

Ota yhteyttä rohkeasti ja tule mukaan: painimaan, seuratoimijaksi, valmentajaksi, tuomariksi, ottelujärjestäjäksi, huoltajaksi, kirjoittamaan lehtijuttuja, ottamaan kuvia, hankkimaan sponsoreita, päivittämään nettisivuja jne. Kyllä meiltä tekemistä löytyy.