Paini on edullinen harrastus

Lapin Veikkojen pääseuran seuramaksu 5 €/vuosi alle 15-vuotiaat ja 15 €/vuosi yli 15-vuotiaat

Painijaoston kausimaksu 50 € / painija, toinen saman perheen painija 25 €/ kausi ja kolmas saman perheen painija 10 € /kausi

sisältää: salivuorot, valmennuksen ja Lapin Veikkojen järjestämät leirit

Kisamatkojen omavastuu 20 €/ päiväreissu ja 40 € / yön yli reissu. Omavastuu on perhekohtainen

sisältää: osaan ottomaksut, matkat, ruokailut, majoitukset, huollon ja painiin perehtyneen valmentajan.

Harrastuksen kausimaksujen ja omavastuiden hinnat päätetään jaoston kokouksessa vuosittain.

Miksi harrastusmaksut ovat edulliset?

Perheet ja vanhemmat ovat mukana toiminnassa. Lapin Veikkojen painijat ovat tunnetusti ahkeria talkoilioita ja toiminta rahoitetaan pitkälti talkootyöllä ja sponsorihankintoina. Myös sponsori hankinta on talkootyötä johon kaikki voivat osallistua.